Orkade inte kolla klart

Hej!
Jag orkade inte kolla klart på filmen så det står just nu på paus och är nerklickad. Ska väl fortsätta kolla på den ikväll eller nåt. Hade verkligen ingen lust att kolla på film alls. Och ändå var den inte så lång. Den var bara 1½ timma. Så hade jag kollat på den så hade den ju vart slut för jätte länge sedan. Men så är det. Jag har vart och ätit lunch och det fick bli nudlar :)
Har jätte lust att plocka upp mobilen och ringa till Johan nu! Hmm... ska jag göra det? Vad ska vi göra såfall? Joo vi kan väl göra som igår, då var vi först inne på tennisplanen och lekte med Frazze sen stacka vi in på badet och gungade! Det var väldigt trevligt. Då fick dock Frazze vara hemma men jag tror nog jag kommit på ett sätt att få med honom över också. Jaj.. vi får se hur det blir med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0