Oooh, så trevlig dag!

Denna dag har varit skit roligt. I skolan fick jag reda på hur det gick på franskaprovet. Jag fick 63,5 poäng av 71. Vilket betyder VG. Väldigt skojigt :D
Efter skolan var jag med Elina, Johan och Oliwia. Elina hade först utvecklingssamtal och då var Johan hemma och åt mat. Så jag och Oliwia låg i korridoren och tråkade medan Elina var där inne och pratade. Det var väldigt tråkigt. Det kom förbi massor med lärare och kollade på oss och frågade varför vi var kvar efter skolan var slut!
Senare gick vi hem till Oliwia och hämtade en tomburk och lite te. Sen gick vi till mellevi och där satt vi oss ned och hade det skit roligt. Vi rökte "Spys" (vet inte riktigt hur det stavas), fast med te. Det var skit roligt! Ska in gå in på hur man göra, det kanske är nån liten person som skulle göra det och det är inte så helsosamt. Fast det är inte olagligt! Så jag har inte gjort nåt fel!
Efter det gick vi hem till Johan och satt lite vid datorn och sådant. Sen gick vi ut och vart lite sura på varandra för vi kom inte överens om vart vi skulle gå. Oliwia ville gå hem till mig. Men jag ville inte det och inte de andra heller. Så det slutade med att vi gick hem till henne och där fick vi cheeskake. Väldigt gott :) Sen gick vi och spelade lite Wii. Haha.. det är så skojigt aså! Det slutade med att jag och Johan inte lät tjejerna få spela. Så det låg i soffan och tråkade sen gick det nån annan stanns. När vi spelat klart gick jag och Johan upp till Oliwias lillasyster och satt och pratade med henne och gossade lite med hennes små möss. Hon har 9 st. Dom är skit gulliga aså! Jag kunde få ta en om jag ville men jag visste att det inte var nån ide för morsan skulle gilra fällor i hela huset och skriva vid åsynen av den lilla sötnosen! Torris -.-'
Sen gick vi åter till våra brudar och låg inne på Oliwias rum och lyssnade på musik och sjöng högt till! Väldigt skoj ;P
Sen skulle Elina hem och då gick jag och Johan också. Så nu sitter man här och knappar på tangenterna!
Kollar på CSI på kanal5 och ska nu sätta mig och kolla in lite bloggar innan hela internetvärlden blir hur jävla seg som helst!

Haha.. visst blev Elina söt ? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0