Ohh fy fan vad jävla bra den var!

Som rubriken lyder så tänker jag skriva!
Ohh fy fan vad jävla bra den var! Jag älskar den där filmen aså! Det var fan den bästa jag sätt på länge! Och har jag rätt i vad jag tror så kommer det inte nån mer efter den här. Men jag har inte alltid rätt och vi får hoppas att jag inte har det den här gången!
För dem som inte sett den så är det verkligen värd att se den ska jag säga! Totaly amazing is it!
Nu ska jag ta och kolla på tv med familjen tror jag och vi hörs väl senare kan jag tänka mig!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Svar på kommentar i inlägg: "Vad ser ni tjejer i honom" Hur vet du det då?

2008-10-27 @ 21:50:16
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0