Nu har man hjälpt honom då!

Jaha... nu är allt klart utomhus. Alla sommarmöbler är inplockade och allt är fint. Tillochmed studsmattan är nedplockad T___T Buhää! Vad sorgligt aså! Nee jag kommer sakna den nu, men man får se det så här: Det är snart vår igen och då kommer den ju upp :)
Jaja... snart ska vi iallafall äta lunch! Jag ville ha nudlar men det ville inte min fader! Så han bestämde att det fick bli sparrissoppa :S Visst låter det vidrigt?! Nee usch fy och blä! Men det är väl värt en chans iallafall! Kan ju inte dö... förhoppningsviss! Men jag sa det åt honom at om det smakar skit så gör jag ordning nudlar. Det vet jag är gott i alla fall!
Nu ska jag kolla in alla dessa bloggar!


Kolla visst blev det väl fint ;P

*Snyft* min fina fina studsmatta!

Usch den snuskiga soppan! Jag vet ju inte hur det smakar än men det lukar i alla fall skit äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0