Nu har jag kollat klart

Sådär, nu har jag sett klart på Saw 5. Det var inte jätte bra men den var ändå väldigt bra! Alla Saw filmerna är lite krångliga men den här tar priset. Jag hängde typ inte med alls. Men jag anta väl att jag måste se den en gång till så jag får en helhets bild av den. Men det får +++ av +++++. Så det var ju någorlunda bra iallafall. Nästa gång jag ser den kan den nog få ett + till. Nu tänkte jag sitta ute på internet och glo på kamror. Min som jag har nu funkar men den är ganska dryg på många sätt. Det värsta är nog att den går på batteri och batterit tar slut så jävla fort. Så det är nog bättre om man kanske har en som har uppladningsbar istället. Lägger upp lämpiga kamror senare. Men jag kan ju inte säga att jag ska köpa dem för jag vet ju inte om pappa går med på att beställa mobilen på avbetalning. Han har inte bestämmt sig riktigt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0