Nu är jag hemma, hos mig!

Hej!
Nu är jag hemma hos mig. Vi han typ ba kolla en halvtimme innan min mor skickade sms till mig och sa att det var mat. Så Det var bara att traska hem och äta.  Vi tänkte först att jag skulle tillbaks men vi ändrade oss och glad är jag öfr det. För det känns typ som att jag ska bli sjuk. Det är typiskt. Alltid när det är lov så blir jag sjuk på nåt sätt. Det behöver inte vara allvarligt så jag ligger och spyr men jag ligger hemma och har ont i magen och mår allmänt pissigt!
Nu ska jag iallfall kolla in min bdb och sen ska jag ta och bara ligga och ta det lugnt!


Jag och Johan var inne på badet ett tag och kollade lite.

Vattnet var ju inte jätte nice! ;S

Hmm? Vad tycker ni själva, skulle ni vilja bada i detta?

Hehe.. där sitter Johan och glor som en mupp ;P

Han lyckades alltid kolla bort när jag skulle ta bilden!

Och så slutligen en bild på mig! Jag bjuder på den även fast den ser ut som skit! Vi han inte med fler bilder för det kom en kärring och gick föbi och hennes hund såg oss och började skälla som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0