Nu är den tillbaks igen :D

Sådär ja! Nu har jag min dator hemma igen! Vad skönt aså. Nu ska jag varken ladda hem Windows Vista eller messenger beta. Nu blir det de gamla drivrutinerna :) Håller just nu på att ladda hem msn. Ska bli skönt att kunna sitta och chatta med folk igen ;D Sen ska jag även ladda hem Mozilla Firefox igen tror jag. Det är ganska bra faktiskt!
Nu har msn laddat klart och nu är det bara att logga in och chatta som fan! Gud vad skönt! Ikväll är familjen bjuden på middag till nåra kokmpisar. Jag har absolut ingen lust att följa med men det är väl bara att göra det iallafall. Morsan eller nån kan ju skjusa hem mig efter vi ätit mat eller nåt. För det är riktigt kast att vara hemma hos några som jag inte umgås med! Ne då kan man lika gära vara hemma. Hmm? Jag har lust att gå på fest men ingen av kompisarna är väl hemma kan jag tänka mig! Torrisar. Johan sitter säkert och spelar WOW och Isak med och Elina är väl med Emma och Oliwia är nog hos sin pappa i sthlm. Ja jag har absolut inget att göra alls. Ne nu ska jag bara sitta här och njuta av att min dator är tillbaks :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0