No prov

Hej!
Nu är jag hemma. När jag kom hem så åt jag nuddelsoppa. V'ldigt gott ;P
Men innan dess så har jag ju såklart vart i skolan. Vi hade jo NO-prov idag i fysik. Jag tror att det gick ganska bra iallafall. Det är klart ett G, förhoppningsvis kan det nog även vara ett VG. Men man ska inte hoppas på för mycket, för det gjorde jag inte på matteprovet, där trodde jag bara på ett G, men det vart en VG. Jajaaa... På tal om matte iallafall så är Nina på semester och då har vi en vikarie -.-
Fy fan för henne. Vi hade henne förra året och fy vad jag hatar henne! Jävla kärring. Jag, Elina och Oliwia sa att vi skulle på toa och tekniskt sätt var det ju sant, men vi gick inte på toa. Utan vi satt inne på golvet och pratade och åt varsin klubba. Det är säkrare att sitta där inne istället för i korridorerna för man vet ju inte om hon kanske skulle komma. Men efter typ 20 minuter så tänkte vi att det kanske är bäst att gå tillbaks, men då var det massa vänner som satt i korridorerna så då tog det yterligare lite tid för oss att komma tillbaks. Men vi gjorde det iallafall tillslut.
Nå mer än det har det inte hänt som jag kan minnas?!

Jag har lust att vara ute nu men det blir inte så bra! Tyvärr regnar det jätte mycket och då är det inte skoj att vara ute och bli blöt :/ Så det är väl bara att sitta inne och glo på data skärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0