Några av bloggarna lästa

Så nu är några av bloggarna jag föler lästa. Men jag orkar inte kolla in alla. Jag har en enda kvar och det är  Linda Rosings blogg. Sen ska jag logga ut härifrån och göra något annat. Har blivit bobmad med chat på msn. det är rätt jobbigt när man har ont om tid. När man bara har ett antal minuter på sig här! Nu sitter jag och chattar med Trixie vilket är väldigt trevligt :) Ska snart logga ut från datorn och göra något annat i gues. Har inte så mycket mer att göra faktiskt. Som sagt så ska jag kolla in Linda Rosings blogg lite snabbt och sen så blir det nog tv. Trevligt trevligt, ska ge min kanin mat också. Och kanske lite myss, hon är en riktigt närgången kanin. Ska hela tiden (så fort hon har tillfället till det iallafall) gossa och bli klappad. Det är det inte alla kaniner som tycker om. Men hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0