Munnsår :S

Usch jag har munnsår :S Stackars mig! Det här är faktiskt första gången jag har munnsår i hela mitt liv! Men duktig och allmäbildad som jag är så vet jag ju iallafall hur man ska göra. Man ska inte ha vanligt lypsyl på för när man sedan smetar på det runt munnen nästa gång så sitter viruset kvar och då kommer det ju tillbaks! Men då kan man använda nån salva istället. Men munsårssalva - så fan heller! En liten sketen tup går på 200 spänn. Ne då kan man använda nåt biligt istället som jag vet funkat. Tillexepel Inutiolsalva! Det funkar jätte bra, och hur jag vet detta är för att min storebror brukar ha munnsår rätt ofta och han använder det!
Mitt har inte blommat ut riktigt ordentligt än så om jag ahr tur så har jag börjat bekämpa i tid så jag slipper ha det så länge! Och vilken tur att jag fick det nu när det är lov va?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0