Måste nog uppsöka läkare!

Eftersom min dag vart som den vart så ligger man här nu och kollar på Svensson Svensson i min ensamhet.  Jag börjar bli lite hungrig så jag tror jag ska ta och göra iordning lite nudlar. Men jag har även fått lust att gå ut och spriga! Vad är det för fel på mig just nu egentligen? Först är jag hungrig och det kan jag då inte minnas att jag vart på väldigt länge och för  det andra så har jag lust att röra på mig! Nee jag tror fan att jag börjar må lite dåligt, ska nog uppsöka läkare xD
Ne vad ska man välja, äta först och springa sen och riskera att få kramp eller springa först och sedan äta men då springa där på tom mage? Nee tror nog jag gör så att jag äter först och sedan när jag känner mig mer redo så tar jag och springer.


Det är ju trotsallt rätt trevligt att springa nu när  det är höst!
Får nog ta och fixa kort på A3 ifall detta är något som jag skulle gilla. Man vet ju aldrig jag kanske skulle börja gilla att röra på mig!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Det är 16 årsgräns på A3, så du vet..

2008-10-28 @ 19:20:50
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0