Lite fakta om mig!

Har liksom tråkigt, om ni undrar varför jag lägger upp såna här bdb saker!
Men man behöver ju inte läsa, men detta är iallafall lite fakta om mig!


DIG SJÄLV:
Du bor? Fjärdhundra
Du gillar? Mig själv, mina vänner och min familj :)
Du älskar? Dom ovanstående
Du hatar? Hmm, mycket, en speciell kille i klassen om jag ska välja en sak >.<

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil, man kan ju lyssna på mp3 i den x=
Myskväll eller festkväll? Festkväll, mysskvällar brukar bli så tråkiga, jag är mer av en fastnisse xP
Tjejkompisar eller killkompisar? Båda
Krulligt eller platt hår? Platt
Pengar eller kärlek? Svårt val :S Jag vill ju vara rik men ja vill ju även finna kärleken nån gång, så det får väl bli kärlek!
mörk eller ljushårig på motsatta könet? Det den passar bäst i såklart!
kramar eller pussar? Båda ;P
öl eller vodka?  Öl=Blää ;S, Vodka=Mumsigt :D
långt eller kort hår?  Beror på hur man ser ut!

FRAMTID:
Hur många barn: Inga alls
Namn? Eftersom att jag inte ska ha några barn behöver jag väl inte svara på det!
Gifta dig? Neeop, tror nog inte det, men man ska aldrig säga aldrig xP
Arbeta som? TV-profil :)

DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Njee
Kramat någon? Mjaaooo
Gråtit? Njeepo
Saknat någon? Nee don't think so!
Tyckt synd om någon? Mig själv, räknas det?! ;O
Druckit alkohol? Jaopp, dumd som man är!
Träffat en ny människa? Nää

FAVORIT:
Låt? Just nu är det nog Beyonce med "If I were a boy" och Britney Spears "Womanizer"
Färg? Svart, vit och grå
Person? Ehhm, så många, så många!
Dag? Fredag, lördag och söndag.
kläder?  Jeans, t-shirt och nån vid kofta eller tröja av nå slag! (fast jag gillar ju alla kläder så det var svårt att bestäma vad som är favoriten)
Ord?  Typ, va och bah! ;)
Känsla? Jag gillar alla känslor ;P

DIN DATOR:
Bakrundsbild? Mig själv xD
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 7 st
Var står din dator? Oftast i min soffa på rummet.
Har du bilddagboken? Nee, menar du inte x')
Hur många bilder har du där? 1288 st
blev du medlem där? I januari, den 16 om det ska vara exakt!

DIN MOBIL:
Bakrundsbild? Mig själv ;P
Ringsignal? Througt the fire and flames
Hur många kontakter? 80 st exakt x)
Skärmsläckare? Ingen alls...
Hur ser din mobil ut? Svart och orange, en Sony Ericsson W880i
Telia, halebop, telenor, 3 ?  Telia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0