Konfermation om drygt en timma

God morgon på er!
Vaknade för inte ens 5 minuter sedan! Väldigt skönt! Om en och en halv timme ska jag ge mig iväg till Kyrkans hus där vi ska ha nå konfermations sak! Hoppas det blir kul! Som jag skrev i går så ska vi se en actionfilm. Undrar vad det kan vara för någon? Jag vet inte riktigt om jag tycker att allt vi gör där tillsammans har så mycket med "Gud" att göra! Men, men det här är ju lungt mycket roligare kan jag tänka mig!
Nu ska jag faktiskt ta och äta fruskost tror jag! Är ganska hungrig.
Snackade med Johan igår och han tänkte inte gå på detta i dag. Men vi kom överens om att vi skulle höras efter så skulle vi kanske vara! :) Undrar om Elina och Oliwia ska med, eller Oliwia är nog i sthlm fortfarande så det blir nog såfall bara Elina. Kan ju bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0