Kollade mig i spegeln

När jag var och kollade mig i spegeln för några minuter sedan så slogs jag av hur bra jag såg ut! Jag har alltid haft ett stort ego och tyckt att jag är snygg och så men de senaste månaderna har jag inte tyckt det. Men så imorse för första gången igen tyckte jag att jag såg riktigt bra ut. Jag hade inte de där jävla påsarna under ögonen och min hy såg så mycket freachare (?) ut! Nee jag är riktigt munter idag så jag tror faktiskt inte att något kan få mig på daligt humör idag. Så jävla skönt aså!

(Jag har en bild på mitt face från imorse, men datorn tar inte emot min kamera. Och det blev inte lika bra bild när jag tog med mobilen så det får vara som det är. Ni kan säkert fantisera lite ;P)

Kommentarer
Postat av: elina^^

wooooo självförtroendebarn!! xD

2008-10-26 @ 12:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0