Klippa mig på fredag!

Nu har mamma fixat klipptid åt mig :) Jippi!  Vad skönt. På fredag smäller det. Har jag tur så blir det ny frisyr också :D Men jag har ju inte riktigt kommit på vilken frisyr jag vill ha än! Men denna kanske?

Jag gillar den, den vär riktigt snygg faktiskt tycker jag!
Jag har ju typ den där frillan redan men detta är lite kortare också är det ju brunt. Och det är ju faktiskt en sak jag tänkte på att göra, färga det brunt. Men då hade jag ju inte tänkt mig riktigt så mörkt, men om frisyren passar bättre i den nyansen måste man ju testa! Så det ska bli kul och se hur det blir :)

Hmm? vad tycker ni om denna frisyren då?
Man kanske ska välja denna isället. Men då behöver jag exstension (hårförlängning(?))


Kommentarer
Postat av: Lovise

Nej, gud nej! Tror att du skulle vara mycket snyggare i den högst upp ;)

2008-10-29 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0