Kanelbullensdag och ingen bulle och en massa mail!

Hej nu är jag tillbaks efter fikat! Vill ni veta en tragisk sak? Det vart ingen Kanelbulle! Som ni alla säkerligen vet så är det ju kanelbullensdag idag! Och jag har inte ätit en ända kanelbulle under hela dagen!

Förutom det så har jag hunnit med att kolla in min mail också. Nu har jag ju inte kollat in den på 2 dagar eller om det är mer.! Men det var iallafall massvis med meddelanden. Men jag slängde de flesta utan att kolla på dem. De endå som jag verkligen kollade igenom var två mail från Ingela Keijser (våran lots i ungdomsrådet) och ett mail från Andra Avenyn! De två mailen från Ingela var om en massa kontaktuppgifter och annat dyligt, sen från AA så var det såntdär nyhetsbrev.
Nå mer än det här har jag faktiskt inte hunnit med under denna tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0