Jävla kamerajävel!

Aww! Jävla kamerajävel säger jag bara! Jag har tagit jätte söta bilder på Frazze som jag tänkte dela med er och nu vägrar min dator ta emot kameran! Jag vet inte om det är datorn det är fel på eller om det är kameran. För det funkar ju hur bra som helst när jag koplar in min mobil. Men inte när kamerna ska in. Fan också! Ska fan nog köpa både ny kamera och ny dator. Får nog bli den där söta lilla Asusen med 8" skärm. Den var ju inte jätte dyr faktiskt. Och sen ska jag ha en ny kamera men det kan jag nog önska mig i julklapp :) Kan säkert få det av M&M. Hoppas jag iallafall...!
Har hittat en kamera som jag dyrkar som bara den. Jag har förvisso redan förälskat mig i den en gång tidigare men nu har jag bestämt mig för att det är den jag ska ha! Minns nån den har kameran?; den har 10,1 megapixlar, man kan ha den 10 meter under vatten, släppa den i betonggolv från 2 meters höjd och den är väldigt tålig för kylla! Den är billigast på Media Market så det får väl bli att den köps där, kostar typ drygt 2000. Men med min talbegåvning så kan jag säkerligen få den iallafall! Det är ju faktiskt ganska dyrt! Men  som sagt så har jag ju taletsgåva och kan nog få som jag vill!


Nå vad tycks? Duger den åt mig?!

Sen hade jag ju även tänkt mig att köpa den lilla minulaptop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0