Hundvakt :D

Hej!
Är hemma hos mig nu! Johan är här och Frazze! Ni kommer väl ihåg honom? Min favohund som jag vart hundvakt åt i sommras! Lööve he!
Nu lite om dagen! Var ju ner på konfermation. Vi kollade på nån skit film som var totalkass! Ni som inte var med missade inget, förutom den där poängen! Låg i en hög på golvet och kollade på film och åt godis. Ja det var väl någorlunda roligt!
Medan vi låg där så fick jag ett sms och när jag läste det stod det att det var från mamma och hon undrade om jag skulle hem efter för det var nån som väntade på mig! Så det var ju bara att gå hem och där innanför dörren stod Frazze! Snacka om att jag vart glad över att se honom :) Sedan ringde jag Johan och han, jag och Frazze gick ut! Så vi var ute i typ tre timmar. Vi hade jätte trevligt! Men det vart lite kallt så nu sitter vi hemma hos mig, Frazze ligger på golvet och Johan står och spelar gh3 (Guitar Hero 3). Han ska även äta här för han har ingen som är hemma, hans pappa är med hans farfar och gör en sak som jag inte är säker på ifall jag får säga!
Men vi har det iallafall väldigt trevlig! Ska ta och vara lite mer trevlig nu så hörs sen!


Min lilla bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0