Hemma hos Johan

Hejsan!
Denna dag har vart riktigt rolig :) Vi har bara haft roliga lektioner. Onsadagen är en av mina favoritdagar när det gäller schemat.
Efter skolan så gick jag och Johan hem till mig och åt lite mellanmål. Sedan cyklade vi ner till bron och där satt vi ett tag och pratade. Sen vart vi båda sugna på öl så vi cyklade till affären och köpte en varsin lättöl och 70% coklad. Väldigt mummsigt :D Den första halvan av ölen var god men sen så blev det som vanligt... äckligt! Så jag gav min öl till Johan som tycker det smackar väldigt gott! Men han var inte jätte sugen så han skakade den så att allt sprutade åt alla håll och kanter. Sen cyklade vi hem till Honom och nu sitter vi här. Johan är nere och äter mat och jag sitter här vid datorn. Men han är nog på väg hit nu, nu är han här.
Så nu ska vi se på "Gidra inte med Zohan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0