Hemma från kyrkan

Hejsan!
Nuär jag hemma från min tur i kyrkan. Det var faktiskt inte så jätte tråkigt. Och jag fick ju faktikst komma hem en timma tidigare. Dom är snälla de där tanterna i kyrkan :) Jag var inte ensam där faktiskt. Trixie var där och vi hade det väldigt trevligt! Vi snackade och fikade och satt där i vårt hörn med våra mobiler och lekte lite ;P Man måste ju få leva ut de sista åren som "barn".
När jag kom hem så var det nån som var väldigt glad. Kan ni gissa vem? Han hoppade och skutade och lämnar mig inte en minut ifred nu! Jag får knappt skriva här utan att han kommer och puffar på mig, för att jag ska klappa honom. Nu kommer han nog ha mer uppsikt på mig än tidigare kan jag tänka mig. Han kommer säkert yla eller nått när han inte får följa med in på toa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0