Hemma efter mötet

Hej nu är jag hemma efter mötet. Har vart hemma i en timma nu men har inte kunnat skriva fören nu eftersom det vart Desperate Housewives! Det var ett helt rubbat slut aså! Längtar så till nästa tisdag!
Men på mötet var det en gubbe där från Rotary som är en förening för snubbar typ som ger bidrag till oss "fattiga". Så nu ska de ge pengar till oss i Ungdomsrådet och vi har suttit och diskutera vad vi ska göra med pengarna. Vi skulle vilja ha en festival, det är något vi pratat om enda sedan början! Så förhoppningsvis blir det som vi vill! Men som vanligt så spårade vi ur och alla började prata om helt andra saker. Jag, Karin och Lisa började prata om mediagymnasiet i uppsala (GUC). Lisa har gått där och jag vill ju gå där så hon har berättat lite om lärarna där och vad man kan gå för linjer. Hon gick den linjen jag vill gå, Tv och (så var det nå mer i just det programet). Men man fick pröva på alla inriktningar ett halvår innan man valde. Tur det tycker jag! Så man får en lite inblick i vad som finns. Sen pratade vi om en massa andra saker också.
Men nu har jag inte tid, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0