Helt ok dag aså!

Hej!
Idag var det engelska prov i skolan. Det gick nog bra i hope! Hela dagen har faktiskt varit rktigt skojig :) Första var det då engelska och sen slöjd. Där jag började med att göra min leksakspingvin ;P Johan (våran lärare) tyckte att det skulle bli skoj att se hur den blev i slutändan och frågade om jag ville göra två stycken så han kunde ha en som visningssak där i rummet. Det är ju klart att man säger okej till det. Skulle ju aldrig ha hänt om Hasse vart kvar. Men om det fortsätter i samma tackt så är jag nog klar med den om några veckor bara. För jag har nästan kommit halvvägs på den reda. det är ialalfall väldigt skojigt ;P Efter slöjden var det svenska. Vi pratade lite i början i hela klassen sen hade vi högläsning ur boken som vi läser gemenssamt. I början tyckte ja at boken var helt kass men nu så har den blivit riktigt bra faktiskt. Efter typ 20-30 sidor så fick man läsa själv. Sedan hade vi lunch och ja det  var väl det enda som var sego med dagen. Det var ju inte nån höjdar mat vi fick. Men efter det så var det meningen att vi  skulle ha gymnastik. Eller ja alla förutom jag och Karin hade det. Vi hade som tur var elevråd samtidigt. Så vi satt på möte tills det var 10 minuter kvar av lektionen. Karin gick ner till dem igen men jag coh Jacmine var tvugna att gå ner till Antia på kanslit om lite olika saker. När vi var klara där så hade vi slutat så jag ansåg inte att jkag var tvungen att gå ner till dem efter. Så jag tog det jag skulle ur  skåpet och skulle hem. När jag nästan var hemma så möter jag Emma och Elina som vart ute och origenterat. Och typ gåt villse. Eller de hittade in en symbol så det hade sprungit runt i skogen där i typ en halv timma och letat utan något resultat. Så jag följde med dem tillbaks till skolan och satt med dem i deras omklädningsrum och snackae medan de gjorde sig iordning. De var rätt stressande p.g.a att bussen hade kommit. Så det vart inget långsnack direkt. Men det var trevligt de minuter som var. Efter det så gick jagf hem. Har inte hänt så mycket här hemma direkt. Har legat och kollat på tv och ätit kakor xD haha värra tjockisen ju :P Men nu har jag efter mycket snackande tillslut fått låna min lillebrors dator. Tänka sig till och med han kan vara snäll ibland ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0