God morgon!

Nu är jag vaken. Sov inte fullt lika många timmar inatt men det vart iallafall några, närmar bestämt 11! Men det är riktigt skönt nu med lov så man får sova ut alla dessa timmar man behöver!
Hittlils så har jag vart vaken i snart en timma och på den timman har jag duschat och ätit frukost. En väldigt trevlig morgon ska jag säga!
Eftersom det börjar till att bli vinter snart så blir mitt hår alldeles sträft och torrt! Så har funderat nu sen jag kom ut ur duschen om man ska göra en hårinpackning! Kan ju vara rätt skönt!
Jag har lust att ringa till Elina och höra med henne om vi ska ner till bron. Det är ju så fint väder här nu! Så jag tror jag ska göra det ha det bra allla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0