Gårdagen

Hej. Jag orkade inte skriva igår. Eller snarare så var jag inte kapabel till att göra det. Jag var med Elina och Oliwia. Vi hade jätte roligt. Först var vi ute lite sen gick vi hem till mig och kollade på film och åt popcorn. Sen hände det lite annan också som jag inte vill ska publiceras på internet. Men vi var inte riktigt oss själva om jag säger så. Vi hade iallafall jätte roligt :) Och jag kan väl säga att man i vanliga fall inte brukar göra detta på en måndag. Men det spelar ingen roll xD kul hade vi!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Men, du kan ju inte skriva att det var en sak du inte vill ska publiceras. Då vet ju folk ändå att ni gjorde något som inte är bra att skriva om. Dumbass! :( ;)

2008-10-15 @ 20:38:59
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0