Du förgyllde min kväll ;P

 Nu är jag hemma, eller jag har vart det i typ en och en halvtimma nu. Men jag har kollat på Heroes och vart inne på bdb. Sorry för min dåliga uppdatering men jag hade så otroligt tråkigt så jag ringde till Elina och vi gick ner till Bron. Där satt vi i typ nästan 3 timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Så skönt det är med dig Elina, det är så lätt att prata med dig! Jag är tacksam ska du veta!
Orkar inte gå in så mycket på vad vi gjorde. Eller det där var i stortsätt det ända vi gjorde. Vi tänkte göra nå "dumheter" (som våra föräldrar så vacker uttrycker sig så fort man ska ut och vara med sina vänner) som tex. röka Spys. Jag hade allt hemma förutom just tändare/tändstickor. Så det blev inget! Synd!
Apropå ingenting så var det sista avsnittet av Heroes ikväll :'( Fy vad hemskt! I lööve Heroes! Det har redan gått 11 avsnitt vilket betyder 11 veckor sedan det började! Det känns nästan som att det var igår! Och det värsta av allt var att när det var slut sa de: "Fortsättningen får ni veta nästa år!". Ahh! Hetts! Jag orkar inte vänta ett helt jävla år igen! Det är så sjukt jävla jobbigt! Fast jag hoppas de menar att det kommer tillbaks i vår eller nåt!
Nu ska jag iallafall sova. Ska kolla in lite bloggar och sen så ska jag krypa ner i min sköna säng, (som förvisso knakar som fan! >.< ) och förbereda mig inför den hemska morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0