Britney Spears - Womanizer



Sitter och lyssnar/tittar på Britney Spears nya låt Womanizer. Ni får säga att jag är lite efter om ni nu tycker det, men eftersom min dator inte funkat ungefär hela den här månaden så har jag inte kunnat lyssna på den. Men nu så.. Jag tycker den är riktigt bra faktiskt, musikvideon är väl inte jätte bra, men det är en typiskt Britneyvideo. Nu är det bara platan jag ska ha, har ju redan alla andra men nu är det denna som står på tur att få hamna i mitt CD-ställ. Jaa, nu är det dags att kolla in bloggarna en gång till och se om det blivit nå uppdaterat sen sist. Sen ska jag kolla på High School Musical igen.

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Nejdå, du är inte efter.. videon har ju Knappt kommit till Sverige än.. ;)

2008-10-18 @ 20:15:49
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0