Ahh! Jag får fan hetts på vårt jävla internet!

Åhh! Jag får fan hetts på vårat jävla internet! AHHHHHH!!!!!
Skulle fan kunna döda den!!!!!! Först så loggas jag ut från bdb och sen säger den att mitt konto där blivit borttaget! Och jag blev helt närvös plockade upp mobilen och ringde direkt till Johan och frågade honom om han kunde logga in där och se ifall jag fanns kvar! Tur som jag har så gjorde jag det! Så jag testade logga in igen och då lyckades jag! Lite svettig jag blev där aså! Men problemet var inte löst! Så fort jag loggats in så loggades jag ut och så höll det på så i typ 5 minuter! Snacka damp jag fick då aså! Men nu funkar det igen iallafall! Så nu behöver jag inte oroa mig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0