Ursäkta min dåliga uppdatering!

Hejsan!
Ni får ursäkta min dålig uppdatering för dagen. Men det var så att jag vaknade inte fören halv 1 och kom inte upp fören en halvtimma senare. Sen halv 2 skulle vi åka in och äta mat hos min mormor och morfar. Det var väldigt trevligt. Vi fick mycket gott ät äta och vi hade det väldigt trevligt!
Så kom hem nu för bara någon minut sedan. Så är det nån som vet ifall det är nå bra på tv ikväll eller? Håller inte koll på tv:en längtre så mycekt som det var förr! Nu är det nästan bara datorn som gäller!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Halv ett? Ursh, lyckost dig. Då hade jag varit uppe i ungefär 4 timmar och lite till ;)

2008-11-08 @ 19:32:39
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0