Två lektioner på hela dagen!

Shoo, idag har vi typ bara haft två lektioner. När vi kom till skolan så hade vi studietid sen åkte alla 8:or och 9:or in till enköping och kollade på en teater. Den var riktigt bra faktiskt! Efter det var det hemresa igen och då var det direkt lunch. Efter det så skulle vi ha svenska men Nora var sjuk eller nåt så vi hade håla. Då hade vi liksom typ närmare 3 timmars rast tills nästa lektion. Och under den tiden så hade typ alla på skolan snökrig. Skit roligt, verkligen ;D Sen hade vi franska och då var jag rätt seg eftersom det var sista lektionen och det är ju acceptabelt liksom. Så jag hängde inte riktigt med där alls. VI fick iallafall reda på att vi skulle ha prov om två vecor. Så jag skulle gärna vilja veta vad det är jag ska träna på tills dess.
Nu ska jag gå och läsa de sista sidorna i boken tror jag! Sen måste jag börja på min bokredovisning. Måste ju fan få högt betyg på detta. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0