Torris dag

Hej, idag har alla, då menar jag verkligen alla, vart jätte torra. Till och med jag! Shit vad har det vart med min klass idag? Denna dag har vart skit tråkig och jätte långsam. Man hade liksom bara lust att gå hem och lägga sig under täcket igen! Totalt värdelös dag ska jag säga.
Det har förvisso inte hänt något specielt idag heller. Bara det vanliga.
Jag har lite lust att starta mitt PS3 och spela nå spel tror jag. 
Jag, Elina och Oliwia skulle ju hat trevligt i helgen men så blev det inte. Ingen hade orkat planera något alls och inget hade nämt något för sina föräldrar eller nåt. Så vi tänkte göra det nåsta vecka och då hoppas vi ju såklart att nån mer kan komma. Och som Oliwia så vackert utrycker det, "Vi ska inte festa, vi ska bara kompisdricka". Eller var det just det ordet hon använde eller var det något annat? Jaja... skitsamma, det har samma inebörd iallafall. Och väldigt trevligt kommer det ju bli. Jag behöver faktiskt ha en lugn helg känner jag. Kan vara skönt att bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska, hrm hrm, SÄLLSKAPSDRICKA! xD sagt med torr tårkig och överlägsen röst hahaha

2008-11-09 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0