Sitter på SO lektion

Hej. Sitter just nu på So-lektion. Vi har tillgång till datorerna därför att vi ska skriva om ett parti. Jag har inte bestämmt vilket parti jag ska skriva om än! Har kollat in moderaterna och sverigedemokraternas parti sidor men moderaternas är ju rätt enkelt att veta vad de står för men det är inte så många som har så stor koll på vad sverigedemokraterna står för så det blir ju dels mer fakta för mig och alla kompisar när an presenterar. Kattis tyckte att jag skulle skriva om detta parti pga avdet jag skrev här ovan. Men jag vill iallafall säga att jag inte är för detta parti.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Varför är det så viktigt för dig att påpeka att du inte är för Sverigedemokraterna? Vad spelar det för roll om man är för eller emot partiet? Är det så farligt att sympatisera med dem?

2008-11-07 @ 05:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0