Sida som man kan köpa alla nya saker skitbilligt!

När jag satt ute på min bdb så såg jag en reklam där de visade en sida som sålde ut alla nya saker skitbilligt. Som till exempel; Xperia X1, iPhone, Porsche Boxter och massa massa andra saker. Det är typ som en auktions sida som man ger bud på hur mycket man vill betala, men det är inte nå gamla saker som de säljer som på tex, tradera. Utan här så är allt nytt och fräscht ;D Ska nog fråga mina kära föräldrar ifall jag inte kan få lägga ett bud på Xperia eller IPhone. Skulle ju vara så himla roligt ifall jag skulle vinna :D Typ köper en mobil värde 7000 för typ 500 det vore ju sjukt häfftigt ;D
Här hittar ni sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0