Sammangfatting om gårdagen

Så snart har jag läst ut boken. Den är så jävla bra rentutsagt. Men jag känner att jag behöver en lite paus från läsandet. Jga blir så otroligt trött.
Men här kommer en koer sammanfattning om gårdagen. Det var så att när jag kom hem från skolan så lade jag mig och läste och somnade tillsist för att jag vart så trött. Inte för att den är tråkig, absålut inte därför! Sen vaknade jag och insåg att jag visst sovit med linserna i och det är ju absolut inte bra ;S Menmen... en halvtimma senare så åkte jag in till Enköping. Där skulle vi ju in på kommunfullmäktige. Det var ganska tråkigt men det var även ibland riktigt intressant. När de beslutat att vi skulle finnas så lämnade vi deras möte och begav oss in i ett annat rum. Där satt vi och pratade lite sedan bar det av till Vita Elefanten. Där satt vi i minst 2 timmar och gottade oss och hade sjukt trevligt :D Känns typ som man känt alla i gruppen hela sitt liv. Väldig trevligt ^^
Efter det så gick jag och Karin till hennes pappas jobb, värmeverket. Där drack vi lite kaffe och vid halv tolv tiden på kvällen slutade han jobba och vi begav oss hem. Det enda som var lite nego med kvällen var att jag missade Ugy Betty och Desperate Housewives. Men det går ju att ladda hem avsnitten. Nu ska jag iallafall kolla in min mail som är tokmycket. Hoppas det bara är en massa reklam ;P Sen ska jag läsa lite bloggar och sen hade jag tänkt kolla på Andra Avenyn!


Det här Schampot köpte jag föresten också igår

För er som inte vet så är det denna bok jag läser

Och nu är det inte mycket kvar alls längre. Det är typ bara drygt 100 sidor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0