Redovisningen klar, jobbar på novellen nu!

Nu ahr jag gjort klart min redovisning och jag ska visa den för mina föräldrar senare när de kommer hem. Nu sitter jag och jobbar på min novell som ska vara inlämnad den 4 december. Hoppas verkligen att den bli bra nu så jag kan höja mitt G+ till ett VG. Hoppas verkligen. Har kommit igenom ungeför halva nu. Har plockat bort lite grann och lagt till lite annat. Så det är inte helt och hållet samma novell. Skulle ni vilja att jag lägger upp resultatet på bloggen här sen? Det kommer såfall bli ett sju jävlans långt inlägg xD Tur att man bara kan kopiera och klistra in. Men nu ska jag åter bege mig till mitt skrivande. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0