Redovisningen gick bra, men glömade göra allt

Jag glömde ju berätta hur det gick på bokredovisningen idag! Det startade med att att datorn kronglade och det gick inte att få nån kontakt med mitt memorystick. Men tillslut gick allt bra så jag fick fram mitt powerpoint iallafall. Allt gick strålande fram tills att jag var klar och nästa person startat. Då insåg jag hur mycket det var jag glömt at berätta. Och det värsta var ju att jag inte hade delat ut frågorna jag gjorde igår. Men Nora sa att jag kunde få fortsätta imorgon ifall jag ville. Och det är ju klart jag vill. De i klassen sa iallafall att de tyckte min redovisning var skit bra, och att jag lätt skulle få ett MVG. Men jag tror dock bara att det blir ett VG. Men man ska vara glad sålänge det är över G ;D Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0