Problem med PDF-filer

Ja jag har ett program jag måste fixa till min dator och det är PDF så jag kan öppna dessa filer. I ett av mailen jag fick så var det en PDF-fil jag skulle öppna och eftersom jag inte har det på min datorn så fick jah gå och låna min mammas datorn för att kunna skriva ut dem. Det är nämligen dagordningen till kommunfullmäktige mötet vi ska på på tisdag. Så det måste jag ju ha. Nu ligger det prydligt bredvid mig och är snart redo att bli läst.
Det kommer bli väldigt roligt för efter vi haft mötet så bjuds vi på middag på Vita Elefanten. Mummsigt va? Ska gå ut på deras hemsida och kolla in menyn och se vad jag vill ha på tallriken. Detta ser jag verkligen fram emot :D

Fick nyss ett Myou mess så ska se vad det står där, hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0