Nya skor och ingen mjukglass på vintern

Hejsan!
Idag har jag vart i skolan like always ;P För första gången var faktiskt HK:n ganska rolig. Visserligen var jag ju inte där hela heller eftersom jag var tvungen att gå på möte med styrelsen. Men Det jag han med att vara där så var det kul. Jag och Karin gjorde en sallad från Iran och den var faktiskt riktigt god :) Lite stark kanske. Men god var den. Vi fick även smacka va vad alla andra lagat och jag säger då det att allt var faktiskt riktigt gott, förutom en soppa. Fast jag är inte så mycket för soppa. Men det var visst bara jag som inte tyckte den den var nå god.
På de andra lektionerna så hände det inte så mycket. Fick en massa läxor men vi är väl vana vid det här laget.
När skolan var slut så åkte jag, mamma och min lillebror in till Enköping. Morsan skulle till kiropraktorn och banken och jag skulle köpa skor och kolla på Xperian. Min lillebror skulle också ha ett par nya skor. I sista minuten var jag in på Fridolf och köpte ett par Lacost skor. Jag stod ett bra tag och velade mellan dessa och ett par Fred Perry skor. Båda var skit snygga men Lacosten passade bättre på min fot. Den var även några hundralappar dyrare men det är värt det. Så nu har man slängt ut yterligaren en tusenlapp. Jaja.. jag behövde ju ha nya skor, så vad ska man göra åt saken.
En sak som jag drygade mig sjukt mycket på! Jag var ävldigt sugen på mjukglass och gick till kiosken för att köpa en men får svaret: "Nej, tyvärr  vi säljer inte mjukglass på vintern."
Mehh, jaha, tänk om det finns folk som liksom är beroende av det eller vi som inte bryr oss om vad det är för tid på året och vill ha mjukglass varesig. Ska vi behöva gå runt i flera månader för att kunna få våran mjukglass eller! Det är ju inte direkt så att man går och köper sig sin egna mjukglassmaskin, eller är det nån som gjort det? Ne det blev jag riktigt arg över ska jag säga!
När jag kom hem föresten så kunde jag inte börja blogga på en gång för jag var verkligen tvungen att göra massa läxor men nu har jag tid för min underbara dator igen ;D


Köpte skorna på Fridolf

Här är lådan som mina skor låg i! Den ser ut att vara svart men ljuset gör så det blir den färgen, är egentligen grön!

Här är skon. Lite dålig bild pga att min jävla dator inte tar emot min kamera. Men visst var den väl ganska snygg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0