Nu ska jag sova!

Nu har jag gjort allt jag skulle här vid datorn också. Så nu är det dags att gå och lägga mig. Orkar inte göra hårinpacking får bli nån annan dag. Men nu ska jag iallafall ligga i någon timma och läsa. Måste ju läsa ut den snarast! Jag kan inte bli sen med det här också. Jag har redan gåt över tiden på svenskan med novlen på två lektioner nu imorn. Det är inte jätte kul. Jag vart klar med den sista lektionen vi hade på oss att skriva men den vart ganska lång så det tar ett tag att senskriva den! Jag hoppas inerligt att jag blir klart imorn. Jag har typ tre sidor som jag ska skriva rent och det bli säkert en hel del ändrande eftersom. Jag blir ju som ni vid det här laget aldrig nöjd. Jag skulle kunna sitta och skriva och ändra på den hela livet och ändå inte bli 100% nöjd. Jaja.. sån är jag. Nu är det iallafall dags att tänka på sängen.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0