Nu ska jag se på Narnia Prins Caspian

Sådär, nu var det ett bra tag sedan jag kollade klart på Andra Avenyn. Har kollat på alla avsnitt för denna vecka på webben. Skit bra, verkligen! Så nu har jag inget att göra så jag tänkte starta Narnia filmen, Prins Caspian som jag fick hem igår som jag aldrig han med att se. Hoppas den är bra iallafall ;D Det jag hört om det är iallafall att den ska vara det. Så nu får vi se ifall jag också tycker det. Kan ju vara kul det ju x)
Jaja... nu ska jag sluta tjata om massa strunt. Hörs senare. Och då kommer en analys om filmen och betyg!


Hmm? Vad tror ni denna film får för betyg då?

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Säg till om den är bra eller inte sen.

2008-11-10 @ 22:36:25
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0