Nu ska jag se på Gossip Girl

Ville bara säga att jag fått hem 18 avsnittet av Gossip Girl på datorn nu. Jag missade ju det när det gick för en vecka sedan. Och eftersom de börjar på en ny säsong nu så kanske man ska se detta avsnitt för att hänga med på vad som hänt innan!
Gosspi Girl är en serie som passar mig utmärkt. Rika personer, mycket snusk, mycket snygga kläder och de lever helt enkelt livet jag alltid velat leva!
Man kanske skulle ta och läsa böckerna också, nä det har jag inte tid med! Har så mycket andra böcker som jag ska läsa. Om jag vill läsa alla böcker som jag vill så skulle jag behöva mer än mitt liv på mig för att kunna det! Det är riktigt många ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0