Nu är det dags för Sex and the City

Aså jag vet att jag borde läsa bok, men jag orkar verkligen inte. Så jag tror faktiskt jag ska ta och kolla på Sex and the City. Så jag kommer väl få ångra mig imorn eller ikväll. Men jag har betsämt att jag inte tänker starta min dator alls imorgon, de timmar jag är hemma ska jag bara läsa. Sen försvinner jag ju iväg på möte och sedan på en trevlig middag med rådet. Hoppas det blir lika trevligt som jag tänkt mig. Men det blir ju som man skapar det. Vill jag ha roligt för jag göra det roligt och då kan man ju inte sitta gömd bakom menyn hela kvällen utan att säga ett ord.
Det blir nog en livad kväll hoppas jag. Iallafall om jag lärt känna alla tillrekligt bra hitills så kan jag nästan garantera att det blir väldigt pratigt. För av den lilla erfarenheten jag har av detta gäng är att alla verkar ha svårt att hålla igen truten x)
Jaja, film dags nu. Hörs nån annan dag. Inget mer idag kan jag tänka mig och inget alla imorgon. Hej då, nu blir det en lite bloggpaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0