Natten hos Elina

Hej, har vart med Elina och Oliwia hela dagen. Skit nice :D
Idag på gympan var inte jag och Oliwia med så vi sa till Andreas att vi skulle gå på promenad och när vi kom tillbaks så hade vi förvisso vart det också. Vi var nämligen till affären och köpte choklad och lättöl. Visste ni att man faktiskt fick köpa det när man är under 18?! Så jag gick in och berättade att vi var tillbaks och sa att vi satt ute i omklädningsrummen. Där satt vi och skrattade och hade det trevligt. Efter ett tag så ropade vi in Elina till oss och då kom Andreas efter för att se vad vi höll på med. När han såg ölen så såg det ut som att han skulle få slag. Och gick fram och plockade upp den och läste på den och sa: "0,5% alcohol, inte drickar man väl öl i skolan heller?" Oliwia hade redan drukit upp sin men när han ställde ner min som jag fortfarande hade ltie kvar i så tog jag upp den och halsade den sista skvetten och sa: "Sluut!"
Och ställde ner der igen ocg det var skit kul att se honom.
Nu ikväll ska vi tre sova hemma hos Elina i deras husvagn. Just nu är jag bara hemma för att äta mat. Men vi hörs mer imorgon när jag kommer hem, om det inte blir fler nätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0