Min tur att bli sjuk då!

Jaha.. nu är det min tur att få vara hemma och va sjuk. Och jag har verkligen inte tid nu! Det är ju hur mycket som hellst i skolan som måste fixas. Massor med läxor och prov. Jag har inte tid!
Gick iallafall hem från skolan idag för typ en halvtimma sedan kanske. Mår verkligen piss, hoppas jag är frisk imorn så jag kan göra min bokredovisning. Och det är ju positivt att jag är hemma nu för då kan jag ju jobba på den!
Jaj.. nu är det dags att ta det lite lugnt. Ska nog ta och kolla på filmen nu när jag har lite tid och det är ju typ det ända jag kan göra nu. Samtidigt kan jag ligga och tycka synd om mig själv för att jag har blit sjuk x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0