Massor med mail

Hej, när jag loggade in på msn så såg jag till min chock hur jävla mycket mail jag samlat på mig under dagen. Helt sjukt. Så nu får man väl sitta och kolla igenom detta innan man kan göra något annat.
Min dag har vart helt ok. Lite halv seg men det har gått bra iallafall. Idrotten var skit tråkigt, det roligaste var väl att vi vann men det är ändå skit treåkigt att spela innebandy. Man får inte taklas och göra andra elakheter och man får inte ha klubban ovanför midjan. Det fick jag lära mig när bollen flög ovanför mig och jag slog ner den med klubban. Då vart det avblåsning. Ja vad ska man säga? Jag är väl inte nån naturbegåvning när det gäller idrott direkt. Men så är det. Nu ska jag iallafall begemig ut på min hotmail och vi hörs väl senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0