Litet inlägg i pausen!

Sådär, nu är det paus i Desperate Housewives och jag tänkte att jag kunde komma och göra ett kort inlägg här på bloggen. Innan Desperate så var det ju Ugly Betty och det var som vanligt lika bra ;D Betty hade köpt en lägenhet och när hon fick se den så var det ett jävla råtthål. Hela lägenheten såg ut som skit men hon fick hjälp av sin familj att fixa upp den och hon blir kär i sin nya granne. Hon får även ett nytt jobb eftersom Wilhelmina har sett till att Daniel har blivit sparkad från Mode och då skaffat sig ett nytt jobb på Player Magazine. Och då måste även Betty flytta med eftersom hon är hans asistent! Men nu har jag inte tid att sitta här mer. Det börjar igen om några minuter så jag återkommer när det har slutat. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0