Lite planer på min redovisning

Hej.
Nu har jag kommit på lite planer på hur min redovisning ska bli imorgon. Eller jag det var mamma som gav mig ideén. Hoppas jag har tillgång till en dator bara. För det är så att jag tänkte att man kan ju göra ett bildspel om just boken och även om Dan Brown (författaren). Vore inte det ganska piffigt?! För det står ju att man skulle använda tavlan eller något annat slags redskap om man ville nå högre betyg. Och får jag som jag vill så kommer jag prata på tills jag berättat hela boken för klassen ;P Hehe.. typiskt mig. Men jag ska försöka korta ner så det bara är det viktigaste. Men det är så mycket som jag vill ta med men jag har inte den tiden.
Jo jag har även sagt nej till mötet som är ikväll. Jag anser att detta är viktigare och för det mesta så umgås vi bara på de mötena. Nu när vi  finns så kanske det bli ändring på det men som sagt, det här är viktigare.
Nu ska jag börja på mitt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0