Läst hela dagen

Hej, eftersom att jag har typ lite mindre än en halv bok att läsa ut tills nästa vecka så har jag helt enkelt ängnat de timmar jag vart hemma från skolan nu till att läsa. Så det är anledningen till att jag inte har bloggat fören nu. Men jag har även haft ltie problem med att börja läsa, det hela började med att jag startade min tv och fastande framför Disney Channel (som kommit tillbaks). S där har jag suttit till för ca en timma sedan. Jag kollade på en massa braiga program x) Men nu har jag läst kanske 20 sidor och jag känner att jag behöver vila ögonen och hjärnan från boken en stund.
SÅ ska bara göra detta och lita andra saker sen ska jag stänga av datorn och börja läsa igen.
Sitter just nu och diskuterar men en vän över msn vad som är skillnaden mellan msn och skype. Hoppas jag kan få henne att fatta varför det är enklare att använda skype när man spelar ett internet spel, som t.ex wow, istället för att göra det via msn!

Kommentarer
Postat av: det var en gång en man :D

va e skype nu igen O__o har glömt xD

2008-11-18 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0