Länkar mot djurplågeri

Detta är kopierat från en blogg jag läser dagligen. Läs nogrant och lägg in länkarna nedan ni också. Det är ju fan sjukt!


"Jag såg något riktigt hemskt nyss som nästan fick mig att fälla några tårar, djurplågeri med djurhets. Det finns idioter där ute som medvetet klarar av att utsätta djur för plågeri och sedan somnar gott på kvällarna. Folk som får en adrenalinkick av att se djur döda djur. I de här fallet jag såg hade människorna fångat en björn, slagit ut alla tänder och sedan bundit fast den. De skickade till slut ut två upphetsade hundar för att döda den medans de själva satsar pengar på vem som dödar den först och på vilket sätt! Folk som gör sånt borde helt seriöst torteras till döds.

Jag gjorde medvetet bilden oskarp

Vill ni ge mig en julklapp i år? Sprid denna länk på era bloggar"
Sänd ditt bidrag till WSPA
WSPA´s startsida för mer information


Kommentarer
Postat av: det var en gång en tjockis ^^

fy fan vad cp :S

2008-11-23 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0