Konfimation i Härnevi Kyrka


Idag har jag vart på konfimation. Jag trodde att det skulle vara i Kyrkans Hus men så var det inte. Det var visst i Härnevi Kyrka. Det var ganska intressant men 2 timmar är lite mycket liksom. Man blir lätt trött ;S Vi gick igenom målningarna i taket. Härnevi Kyrka är den enda i hela Sverige som ha just de målningarna!  Det är ju lite coolt. Så vi har gått igenom hela den historian och allt bakom målningarna och sånt. Intressant men jobbigt. Vi sjöng även lite sånger och gick igenom Psalmboken. Allt som fanns i det, jag trodde först bara att det var alla de där låtarna men det var visst massor med annat också. Kanske ska läsa igenom det i psalmboken vi har hemma. Jag har ju redan läst bibeln så när jag har tid kan jag ju läs det här också! xD
Jaja.. sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Ursäkta men du vet hur jag är (A)

Det stavas konfirmation. Med R. Men det är framsteg, du stavar utan E iaf. xD (A)

2008-11-29 @ 22:16:12
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0