Jag vill se normal ut!

Jag som trodde förut att jag lyckats bli av med egenskapen att enbart ta massa ego-bilder på mig själv var borta. Men icke då! Den har väll bara legat och väntat på att jag ska få intresse för det igen. Och nu är den tillbaks. Jag älskar verkligen att ta massa bilder på mig själv. Det är väll en anledning till att jag har så stort ego kanske, för att jag gillar hur jag ser ut. Eller jag gillade väll snara det mer förut. Då var det de bästa jag visste att se mig själv i spegeln och se hur smal jag var. Nu har jag helt ändrat den uppfatningen. Jag avskyr nästan  att se min kropp. Jag tycker att den är så jävla äcklig rent ut sagt. Eller det kanske är att ta i, men jag inser nu att det inte är normalt att vara så här smal. Men jag har faktiskt lyckats gå upp lite i vikt men jag är inte nöjd. Jag vill börja få träna och då menar jag träna på gymn inte nån sport. För när jag hade min jobbiga kris för två år sedan så såg jag till att alla min muskler försvann. Och det blir väl så, när kroppen inte får nån mat så tar den av det som finns. Och då de muskler jag lyckats bygga upp tack vare brottningen och det. Men nu är de liksom helt bortblåsta. Jag vill liksom se normal ut, inte ha värra anorektiker armar. Ehh, ni fattar säkert vad jag menar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0